1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 192721

Sv: Så kan det gå
Jag säger rakt ut o det står jag för: "Det finns inget försvar för ett sånt här agerande av en Offentlig person."

Visst det var dåligt o dumt osv osv blättan blättan...........

Men allt det som tydligen har hänt, sånt händer inte efter nån enstaka öl.

Han representerar Timrå IK, är i Stockholm för att titta på spelare, går ut på krogen o skämmer ut sig o Timrå IK.

Visst kan man vara förlåtande o all heder till Norberg som går ut i media o säger: " Det var jag!"
Men man MÅSTE tänka sig för!!!
Om jag gör si eller så, hur påverkar det då min roll o den klubb jag representerar osv.

Oavsett vad som nu händer så har det ändå skett o Timrå IK har svärtats ner. ( för stunden)

Nya tag men vi har en svart fläck på den röd vita dressen!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.