1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 192925

Sv: Så kan det gå
rådbjer: varför, varför varför...ska man "isåfall göra nåt efter säsongen"?
herregud, ett fel är inget fel.
börjar herr norberg däremot göra detta till det "vardagliga", ok, då köper jag resonemanget.
folk blir full, än sen?

vem fan har inte pissat på fel ställe?
vem fan har inte tjafsat med dörrvakter?
*hehehe*
nä, GO nubben, vik inte ner dig.
vi älskar dig ändå.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.