1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614701 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 193028

Sv: Presskonferens 16:30
Dream Team: Det är supningen jag är irriterad över. Utan att han enligt uppgift urinerat i en portuppgång. Vad f-n skulle han in dit och göra? Jag pissar ute jag när det "trycker på" och att sedan slå sönder låslocket för att att komma vredet och öppna. Att sedan inte kunna ta en tillsägelse utan istället börjar käfta emot och tvingar vakterna att sätta handfängsel på honom. Det är just där "Nubben" gått för långt. Och han är så pass rutinerad att han inte skulle ha behövt försatt sig i denna situation. Jag förstår inte varför man skall bråka och sätta käften för sig? Men det sägs ju att där spriten går in försvinner omdömet ut.

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.