1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614701 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 193064

Sv: Presskonferens 16:30
Måste ju först och främst berömma Radio Västernorrland för så pass mogen och bra journalistik. Hur kan man vara så jävla torr så att man ställer frågan "Kommer han nobba nubben nu i framtiden eller?" och tro att man på något sätt är rolig? Då hela grejen är väldigt känslig så kan man ju inte ställa nått jävla Dagens Henriksson-i-ST-skämt.

Lika förbannad över Radio Västernorrlands lysande journalistik hade jag blivit om TIK hade kickat Kent, det lysande jobb han gjort inför säsongen ska inte få dras i smutsen för ett iofs stort felsteg. För övrigt så fattar jag inte ens att frågan togs upp, blir man kickad för något sånt där så börjar det likna typ Serie-A fotboll där dom kickar tränare om dom inte vunnit 500 matcher i rad.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.