1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1931076

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2018-12-19
Raggaren Putte: jag vet inte hur mycket du kollat på matchen men tredje är en målvaktstavla i den bemärkelse att det är 1/1000 gånger som vår gode Svedberg tar en puck på övre halvan på plocksidan (helt enkelt för dålig) och första målet skulle till och med jag som slutade som hockeymålvakt i P14 ta 9/10 gånger om jag gjorde comeback. Man släpper inte in en liten fösare 5 cm ovanför isen med fri sikt på elitnivå.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2018-12-19
{8437}: Konstig logik. Bara för att han släppt några andra skott över plocken förut betyder det inte att det är en tavla om han släpper en som går stolpe in uppe vid krysset.

Och att säga att det första är en fösare är en duktig lögn och det vet du. Den sitter också i hörnet på ett direktskott från inte mångga meter ut. Dessutom står det två jävla fyrtorn på varsin sida av skytten och bara glor.

Tycker det finns en märklig tendens att varje gång Svedberg är inne på en torsk så är det nästan enbart hans fel.

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2018-12-19
Vi gör en jvla bra match idag ändå förlorar vi, det är tungt. Synd om grabbarna ikväll. Var värda segern.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.