1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1931150

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2018-12-19
Jåkkinen: Nä såklart. Men denna trupp kan ju inte kosta multum. Jag menar det är ju inga kanoner vi har som kan kräva enorma lönekostnader, oavsett serie.
Men vi kanske är snälla och ger alla en bra lön bara för att..

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2018-12-19
Kulltorp: Vad skulle vi ha gjort? Sparkat alla utom Wedin när det var klart att vi gick upp för att sedan försöka värva ihop ett helt nytt lag för alla miljoner och det när hela Sverige satt sina trupper? Satsat på Nordamerikanska left overs? Jag vet inte heller vad det kostar att gå upp till SHL men jag har svårt att tro att Timrå har slängt iväg massvis med miljoner på luft.

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2018-12-19
Kulltorp: om det vore dom du säger är det ju ännu konstigare att pengarna gått åt. 38 miljoner.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.