1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1936737

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Kommer aldrig att förlåta "fansen" till Pissfläck AIK det dom gjorde Jonte Hedström när han nobbade dem och skrev på för 3 år hos oss.
Ett pack med nollor är de, hela skiten.
De ska faan inte gnälla på någonting här nere hos oss!
FORZA TIMRÅ IK ♥️⚪♥️⚪♥️

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Herminator: Dom där fansen från saik är väl ett bevis på att syskon inte ska göra (de där)!! Dom kallas väl för sixfingers? Vi hoppas på att grabbarna är taggade idag!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.