+ 5
Inlägg: 1936737
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Herminator: Dom där fansen från saik är väl ett bevis på att syskon inte ska göra (de där)!! Dom kallas väl för sixfingers? Vi hoppas på att grabbarna är taggade idag!!!
+ 1
Ett pack med nollor är de, hela skiten.
De ska faan inte gnälla på någonting här nere hos oss!
FORZA TIMRÅ IK ♥️⚪♥️⚪♥️