Men bortasektionen i Växjö då??? Iaf utifrån tv- bilderna
Inlägg: 1936808
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Mora och Örebro....
De lagen ska vi ha bakom oss när säsongen är över....
Allt annat skiter jag fullständigt i just nu!!!
De lagen ska vi ha bakom oss när säsongen är över....
Allt annat skiter jag fullständigt i just nu!!!
+ 4