1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1937927

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon: Själv försöker jag att inte lägga så stor vikt på andra lagens resultat, men man kan ju konstatera att både Mira o Öret har gått bra sista tiden. Först och främst vill jag se stadga och rätt inställning på återkommande basis o sedan viss poängskörd i kölvattnet på det. Om sedan övriga lag i bottenstriden tar flitigt med poäng så är det bara att gilla läget. Viktigast dock våran egen prestationsnivå.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
sargad: ser ut som vi får svårt att klättra upp ett pinnhål men vi har chansen mot Gnaget definitivt dom flesta i Sverige vill att sista laget åker så vi ska inte kasta in handduken..

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer