Det snackas en del om att laget behöver mental rådgivning. Min fråga lyder, har Timrå IK någon stödlinje vi fans kan ringa till och få mentalt stöd? Min Sobril ger knappt nån verkan längre......
Sputnik: Svedberg är väl den som behöver fixa sitt psyke först de är ju hans pinsamma agerande på 2-2 målet som gör att resten av laget börjar darra. Dom puckarna får man inte drälla in på denna nivå det vänder mstchen till fbks fördel
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.