Svedberg borde ställa upp 400 meter medley, han hanterar alla simsätten. Han har 3 matcher kvar tills han gör en bra insats igen. Räkna med som vanligt över 3,22 mål insläppta.
2-1 nu! Kinnvall, vi är fn bra i PP i alla fall.👍🏻
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Svedberg borde ställa upp 400 meter medley, han hanterar alla simsätten. Han har 3 matcher kvar tills han gör en bra insats igen. Räkna med som vanligt över 3,22 mål insläppta.
2-1 nu! Kinnvall, vi är fn bra i PP i alla fall.👍🏻