Nisse på Mon: Nej, prio ett är att ha ekonomin i balans, det har Nubben varit RIKTIGT klar med, att han hellre åker ut med bra ekonomi än att ta dra på sig massa skulder som förut och hålla sig kvar.
Så några dyra värvningar för att hålla sig kvar kommer knappast ske om man lutar åt Nubbens ord.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Så några dyra värvningar för att hålla sig kvar kommer knappast ske om man lutar åt Nubbens ord.