Synct: Det var liksom en distinktion, otydlig medges, för att skilja på att vara heltidsanställd idrottare i Sverige eller utomlands. Man pratar ju fortfarande om fotbolls/hockeyspelare som blir proffs när dom flyttar utomlands fast dom redan är heltidsanställda i Sverige. Det var inte mening som nedsättande och har inget med Antons specifika karriär att göra. Ähh, ursäkta svamlet, det blev ju korvspad av alltihopa ;-)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ähh, ursäkta svamlet, det blev ju korvspad av alltihopa ;-)