Synct: Det var liksom en distinktion, otydlig medges, för att skilja på att vara heltidsanställd idrottare i Sverige eller utomlands. Man pratar ju fortfarande om fotbolls/hockeyspelare som blir proffs när dom flyttar utomlands fast dom redan är heltidsanställda i Sverige. Det var inte mening som nedsättande och har inget med Antons specifika karriär att göra. Ähh, ursäkta svamlet, det blev ju korvspad av alltihopa ;-)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ähh, ursäkta svamlet, det blev ju korvspad av alltihopa ;-)