1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614894 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1943209

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
Synct: Det spelar ingen roll vad vi ställer i målet när försvaret håller allsvensk nivå.
Vet inte hur många gånger vi har pucken i ägo i gen zon, men mycket tappa den..

Faan vad jag gnäller känner jag. Men faan vad jobbigt det är att hålla på Timrå IK just nu!! :-(

Svarskommentarer

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
Kulltorp: spelet i egen zon är bland det sämsta jag har sett i shl på många år.. vi är det ENDA laget som fastnar där i 5 minuter varje gång. Spelarna skjuter fjutt puckar längst sargerna, sedan vinner Örebro tillbaka pucken.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer