1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614970 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1943402

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
Affe_TIK: vi har ett sällan skådat dysfunktionellt hockeylag. Vi har vissa spelare som BARA kan spela PP (Palmgren). Vi har backar som inte kan slå förstapass eller räkna in spelare (Hardegård, Drugge, Jallas, Molinder). Vi har checkingspelare som får spela PP och blir mosade varje gång (Berglund, Boyce). Vi har en stjärnmålvakt som spelat i NHL men saknar plockhandske. Hur lite tid hade nubben på sig att förbereda detta lag egentligen? En fikarast?

Vi blir utklassade av vår närmaste bottenkonkurrent. Det här känns som en bottenlös avgrund.

Svarskommentarer

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
Då var tredje rundan igång...
Blir det MIRAKLET i Behrn Arena ikväll,??

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer