1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1943479

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
En genomusel insats. Någonting måste göras. Olofsson bör bänkas, det är förnedrande att se honom på isen nu. Hardegård i pp är jag så fruktansvärt less på. Backarna överlag. Svedberg har ingen plock.
Offensiven patetisk. Vi har en fruktansvärt klen centeruppställning. Bra PP, that's it.

Nu försvann iaf det sista hoppet, kvalspel nästa. Ge Bratten ett par matcher i rad, för i helvete. Gör NÅGONTING!

Gaaaah! Hockey är en jävla skitsport!

Svarskommentarer

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
Bragd-Birger: Man blir ledsen när man ser Olofsson, skulle verkligen behöva börja om i en lägre serie.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.