+ 6
Inlägg: 1943479
Svarskommentarer
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
Bragd-Birger: Man blir ledsen när man ser Olofsson, skulle verkligen behöva börja om i en lägre serie.
+ 1
Offensiven patetisk. Vi har en fruktansvärt klen centeruppställning. Bra PP, that's it.
Nu försvann iaf det sista hoppet, kvalspel nästa. Ge Bratten ett par matcher i rad, för i helvete. Gör NÅGONTING!
Gaaaah! Hockey är en jävla skitsport!