The great one: Freddans intervjuer har jag slutat lyssna på. ”Vi var nära, vi ger det en chans men räcker inte riktigt till”. Hallå?! Är det hack i skivan?
Underbetyg åt Freddan att inte få laget att kunna spela enkelt och resolut i egen zon efter så många träningar o matcher. Vi måste höja oss i defensiven, alla måste bidra där. Forwards hjälper ju inte backarna direkt heller på ett bra sätt. Fn spela för att stänga matcherna, vi har ju ett av ligans bästa PP. Vi behöver inte göra mål i 5 vs 5 då.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer