1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614878 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1944392

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Vilka vi möter är ju helt beroende av vilket lag som vinner HA-finalen. I dagsläget är det 2-2 i matcher mellan IKO-AIK under grundserien så det kan bli en jämn matchserie i finalen.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
BlackBay: Teoretiskt sett så har inte vi kommit sist än och AIK har inte slagit IKO i den allsvenska finalen...än MEN känslan just nu med med samtliga inblandade lags trender etc. etc. säger att det blir Timrå som blir lag 14 i SHL och AIK vinner den allsvenska finalen. Då blir det otäckt, svettigt och läskigt. Det som känns skönt då är ju att den orättvisa extra hemma matchen tillfaller lag 14 från SHL. Den regeln har jag aldrig gillat... förrän NU!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer