+ 1
Inlägg: 1946512
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2019-02-14
Kan inte alla snälla sluta gnälla på enskilda spelare? Det är inte enskilda spelare, ledares eller Nubbens misstag som gjort att vi är här. Det är laget och situationen. Själv tycker jag dessutom att det känns pinsamt att arenan har fler tomma än fulla stolar. Att sitta och gnälla på ett forum istället för att tillsammans med våra rödvita stötta och kämpa för att klara oss kvar förstår jag inte.
+ 4
Enda hoppet inför kvalet är ju vårt PP och att Wedin kommer åter. Sedan kan man ju hoppas även att Svedberg är denna slutspels/kvalmålvakt han blev värvad för, någon serielunkskeeper är han då ej...
Freddans matchcoachning är obefintligt, den ger man inte mycket för heller.