+ 2
Inlägg: 1947000
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
The great one: Jajamän men vad jag hört så är det Thelin som styr mycket hur försvarsspelet i egen zon ska gå till....
Kanske därför dom vet hur dom ska spela i egenzon. Freddan är nog inte rätt man för att styra upp defensiven. Haft hela säsongen på sig att ”sätta” försvarspelet.