1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1947101

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Ok allesammans(inklusive mig) nu är det som det är, visst det finns mycket som skulle kunnat gjorts annorlunda denna säsong. Nu tycker jag dock vi knyter näven i fickan och stödjer laget som aldrig förr. Vi skall greja det här TILLSAMMANS! Som flera nämnt innan,man hade inte kunnat drömt om att ens vara i SHL för nån säsong sen. Så nu sluter upp ännu mer för grabbarna så ser vi till att vi är i SHL även nästa säsong. Då kan jag garantera att det kommer se annorlunda ut med truppen och vi kommer ha ett starkare lag på isen. Jag älskar TIMRÅ i ur och skur!!!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Jag tror på Ljunggren-effekten i morgon.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer