Ja nu har man sett den klart sämsta domarinsatsen i den här arenan. Klappkassa är ett understatement. Sen undrar man ju fortfarande varför Nubben & co inte har sett en anledning att förstärka laget under säsongen. Hur många mål har vi släppt in i PP? Nu har tåget gått o kval väntar. De snålar sig genom säsongen och det kan mycket väl stå dom dyrt, väldigt dyrt. Men va fan ny match på måndag, träningsmatch!! Brynäs kan verkligen utnyttja svaga domare..... men va fan de tjänar på det.... tyvärr.....
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sen undrar man ju fortfarande varför Nubben & co inte har sett en anledning att förstärka laget under säsongen.
Hur många mål har vi släppt in i PP?
Nu har tåget gått o kval väntar. De snålar sig genom säsongen och det kan mycket väl stå dom dyrt, väldigt dyrt. Men va fan ny match på måndag, träningsmatch!!
Brynäs kan verkligen utnyttja svaga domare..... men va fan de tjänar på det.... tyvärr.....