Timråit H-sand: har Brattström utgått eller varför står Svedberg? Ser inte matchen, jobbar . Men hörde på radion att dom sa svedberg
Inlägg: 1948773
Svarskommentarer
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Tonymontana: Bytte ut Bratten direkt efter tredje vilket han naturligtvis aldrig gjort om Svedberg stått!!!
+ 2
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Tonymontana: Bra Svedberg... 3-5.. man tror inte sina ögon...
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Jag tycker det är mer eller mindre självklart att laget kollapsar efter det där målvaktsbytet.
Måste bli jäkligt nervöst hos alla spelare.
Måste bli jäkligt nervöst hos alla spelare.