1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1949545

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
T T: man kan ju förstå att folk stannar hemma. Har hemmalaget ett skott på mål nu efter en halv period? Lämna WO resten av serien.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
{8671}: Har nu inte sett allt men känns det inte lite avslaget ut...😈!
Och naturligtvis skulle Bratten gått stått...
Parodin fortsätter!

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
{8671}: Tycker alla ser vass ut ,Fredde stabil i båset.ungefär som vänskapsmatch så tråkigt

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
Vad är det för idioter som sköter mediakuben och musiken tyst som i kyrkan jävla byfånar ligger till och med där långt efter SHL klass

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
rensfelt för helvet*
ska va mål

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
{8671}: Jag tycker att vi de senaste 10 matcherna haft otroligt få ordnade, strukturerade anfall. Det är nu bara dump chase, eller flipp puckar ur egen zon. Inga linjer i anfallsspelet

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer