+ 6
Inlägg: 1949715
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
Agera inte Nubben nu och tar in ett stöd i båset som Mora gjorde med Lusth inför kvalet då ska fanskapet avgå omedelbart. Hela laget har ju lagt ner FLINTEN för länge sedan inavels tänk inom hela föreningen FY FAN
+ 6
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
sagt kval länge..typ 15 omgångar
de inser dom oxå
mest oroad om
de usla spelet fortsätter
då är vi TOK RÖKTA I SHL
där kom 0-4..hej o håå
de inser dom oxå
mest oroad om
de usla spelet fortsätter
då är vi TOK RÖKTA I SHL
där kom 0-4..hej o håå
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
The great one: Upp med hela J20 nästa match och låt A-laget sitta på läktaren. Vad kan hända? Vi kan ju förlora, men det gör vi ju så bra ändå :D
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
The great one: Ja, och i vissa fall behövs desperation framför arbetsro, inte bra att en coach känner "jag sitter säkert vad som än händer"
Nu får vi 10 matcher kvar av säsongen som enbart kommer innebära att laget blir mer o mer sargat av förluster som radar upp sig. Finns inget som talar för att vi klarar ett kval i dagsläget. Tyvärr.