Jåkkinen: Jsg tycker att det är starkt och bra av Freddan att säga det han säger i artikeln. Nu har han öppnat dörren för att ta in en till person l ledargruppen. Ulf Dahlén känns som den givna lösningen. Men vi får se.
FH - avdammad: Ja jag tycker Freddan har tappat gruppen. Energinivån är så oerhört låg just nu. En brunkare som Boyce som normalt sett river och sliter och checkar sönder motståndare ser nu helt ointresserad och osynlig ut (bara för att ta ett exempel). In med Dahlen och Hallin kanske?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...