+ 1
Inlägg: 1950022
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Nisse1: Å jag vill inte ha ngn förändring i form av tränarbyte, har fullt förtroende för Freddan. Dock om han känner att han vill ha stöd, så självklart ta in ngn, gärna Uffe. Tror dock att laget kommer knyta nävarna nåt djävulskt i kvalet, och Svedda kommer stå på huvudet, när det kommer gälla ngt.
Sv: Apropå nånting...
Nisse1: Varför skall du hålla på och kasta skit på Thomas Johansson och Christer Ericsson? Dessa herrar hade en vision att utveckla föreningen, men det var många som satte sig emot deras utmärkta arbete.
Länkar:
?En flytt är nödvändig?
?En flytt är nödvändig?
+ 2
Mina tränare för resterande matcher blir Dahlen och Lill Kenta.