1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614894 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1951136

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Sjödda får frågan, har du några idder eller ser nått som behöver förbättras redan nu? Jo som det ser ut nu så måste man jobbba färdigt alla situationer i försvarspelet innan man börjar tänka på anfallsspel. Det får absolut inte se ut så som det gjort i försvarspelet hittils.

Det är något jag också tänkt på, att det inte alltid bara är backarnas fel att vi blir tillbakatryckta i egen zon. Många gånger jobbar inte forwards färdigt utan chansåker och hoppas på att backen kommer få pucken. Och motståndarna lyckas trycka fast spelet i onödan.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: tror Sjödin blir nyttig i båset i kvalet.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer