nyss hemkommen i från rambergsvallen.. och sett häcken- giffarna.. matchen var mindre bra mycket sparka spring fotboll MEN jag fick ett ansikte på GBs madde iallafall... som 2 av mina "bröder ifrån söder" har nämt så tog BAJEN SM-GULD.. så just nu dricker jag en stadig whiskey för att fira o börja ladda för en resa till hv land på tisdag..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
och sett häcken- giffarna.. matchen var mindre bra
mycket sparka spring fotboll MEN jag fick ett ansikte
på GBs madde iallafall... som 2 av mina "bröder ifrån söder"
har nämt så tog BAJEN SM-GULD.. så just nu dricker jag en
stadig whiskey för att fira o börja ladda för en resa till hv land
på tisdag..