Kerstin_k: Nä...gör som jag, ställ in er på att vi åker ur så kan det bara bli positivt. Om jag ska vara ärlig så har vi fortfarande 50procent chans att vara kvar. Med tanke på det självförtroende, den målvaktsstatus, den stukade backlinjen OCH den oförmåga vi har att göra mål just nu...så är det bra tycker jag.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Om jag ska vara ärlig så har vi fortfarande 50procent chans att vara kvar. Med tanke på det självförtroende, den målvaktsstatus, den stukade backlinjen OCH den oförmåga vi har att göra mål just nu...så är det bra tycker jag.