1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614878 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1951864

Sv: Apropå nånting...
Öndulat: Det har jag väldigt svårt att tro. Den senaste utredningen är ju en direkt följd av att Sveriges samlade supportrar gapade ”hockeymördare” tills SHL lyssnade.
Och den protesten baserades ju på snacket om att ligan skulle stängas.
Däremot förstår jag inte varför folk snackar om direktnedflyttning som det enda rätta. Det är fotbollens upplägg, inte hockeyns.
I hockey kvalar man. Och jag tror att folk kommer sakna att se lag från olika divisioner mäta sina krafter mot varandra.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{8629}: absolut. Tycker detsamma som dig. Menade på att mer cyniska personer tänker så som jag skrev. Tror dock att pamparna gärna vill stänga ligan men supportrarna tillåter dom inte.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer