Gewe: Nog för den legat extra länge på kylning! Man får väl för tusan inte ge upp hoppet! Vi närmar oss en vinst och den kommer ikväll så jag kan slå av korken på flaskan med svärdet!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Man får väl för tusan inte ge upp hoppet!
Vi närmar oss en vinst och den kommer ikväll så jag kan slå av korken på flaskan med svärdet!