EXPLORERSMÅLAND: Smög ner i källarn hos dig när du såg på matchen. Lägger ut bild därifrån, hoppas det är Ok? Som ni ser finns potential för att fira mååånga segrar med skumpa.
Gallo har lite Wedda i sig. Vore önskvärt att han går in i kvalet med stigande formkurva. Viktigt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Som ni ser finns potential för att fira mååånga segrar med skumpa.
Gallo har lite Wedda i sig. Vore önskvärt att han går in i kvalet med stigande formkurva. Viktigt.