1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1952891

Sv: Apropå nånting...
Öndulat: svårt att jämföra. Vi ska dock komma ihåg att det var först i slutet av grundserien samt i allsvenska finalen mot Leksand som fjolårslaget verkligen lyfte. Vi vann grundserien, men stora delar av säsongen såg det allt annat än övertygande ut. Själv trodde jag inte på reell chans på SHL förrns jag bevittnade avfärdandet av Leksand i sista allsvenska finalen...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Det som främst imponerade ifjol var sammnhållningen och förmågan att vända matcher. Vi kunde spela uruselt i två perioder men ändå vända och vinna i tredje.
Hoppas sammanhållningen är lika bra i år.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.