{8671}: Känns väl lite fel att en av experterna påstår att Timrå är bland de sämsta lagen i modern tid . Vi har mer poäng än Karlskrona hade sista året och bara 2 ifrån Leksands notering
Andersson: Ja det låter som att det är skrivet i affekt. Nästan vem som helst kan väl bli expert i en kvällsblaska.
Med fullt lag har vi kunnat rubba alla lag i denna serie (förutom möjligtvis lhc), däremot har vi nog, med facit i hand, inte haft lagbygget för att sluta på någon annan plats än just 14:e. Och det har ju sina förklaringar, om man ska tro nubbens plånbok och hur dåligt med spelare det funnits på marknaden.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer