1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615009 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1953552

Sv: Apropå nånting...
{8671}: Känns väl lite fel att en av experterna påstår att Timrå är bland de sämsta lagen i modern tid . Vi har mer poäng än Karlskrona hade sista året och bara 2 ifrån Leksands notering

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Ja det låter som att det är skrivet i affekt. Nästan vem som helst kan väl bli expert i en kvällsblaska.

Med fullt lag har vi kunnat rubba alla lag i denna serie (förutom möjligtvis lhc), däremot har vi nog, med facit i hand, inte haft lagbygget för att sluta på någon annan plats än just 14:e. Och det har ju sina förklaringar, om man ska tro nubbens plånbok och hur dåligt med spelare det funnits på marknaden.

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Karlskrona hade 31 poäng första säsongen och fick då möta AIK. Där vet vi hur det gick;).

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer