Smokey... man tackar för det... nu är jag inne på den tredje... 104 år får vi väl inte hoppas att det tar för vårat TIMRÅ IK att ta ett sm-guld... och jag hoppas att du har en TIMRÅ matchtröja under också??
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
man tackar för det... nu är jag inne på den tredje...
104 år får vi väl inte hoppas att det tar för vårat
TIMRÅ IK att ta ett sm-guld... och jag hoppas att du
har en TIMRÅ matchtröja under också??