På lördag ska min kära särbo å jag till Växjö på hockey! En får ju ställa upp och se på hennes favoritlag med! Inte bara Timrå varje match... Jag kommer iallafall ha min Timråtröja på mig! För jag älskar Timrå IK oavsett! Och jag kommer nog ha många blickar på mig... Men....Timrå IK i vått och torrt ALLTID ❤
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Inte bara Timrå varje match...
Jag kommer iallafall ha min Timråtröja på mig!
För jag älskar Timrå IK oavsett!
Och jag kommer nog ha många blickar på mig...
Men....Timrå IK i vått och torrt ALLTID ❤