Smetovish: Ja det är ingen Ray Bourque
Inlägg: 1954616
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Vilket äckligt jävla lag Skellefteå är. Vårdslösa så in i helvete. 3 skador...må hockeygudarna pissa dom i ansiktet kommande 10 säsongerna.
+ 13