1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614886 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1956012

Sv: Apropå nånting...
{8671}: Nu går jag strikt på magkänsla men den har svängt lite för mig. Vettefan om Oskar vore drömmotståndare i ett läge som blir verklighet ifall det sker. Dvs att ett lag som svajat sista 10 av grundserien och gått på pumpen ordentligt i första bäst av 5 plötsligt mirakelvänder. Hittar tillbaka spelmässigt och mentalt, får blodvittring och dessutom kan spela helt utan press. Förmodligen totalt nederlagstippade mot oss.

Känslan är att 3 raka nu för AIK vore det bästa, ju mer helium innanför pannbenen där desto bättre för oss. Och att spela på Hovet inför deras publik, sen när blev det San Siro-nivå? Visst, det lär vara fullsatt och högljutt. Om det går bra för AIK. Men inte är väl välfyllda, högljudda bortaarenor nåt nytt för våra killar? Riktigt såna gröngölingar är de inte.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer