1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614989 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1956418

Sv: Timrå IK - HV71 2019-03-12
Charlie2: Wedin alltså. Vilken jävla franchise player han är. Sjukt att leverera på den nivån efter att ha missat en halv säsong.

Han inger hopp. Hopp om en ny morgondag. Hopp om en ljusare framtid.

Galet.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV71 2019-03-12
Kerstin_k: Tänk en RIKTIG Center mellan Laxen och Worldcup Wedin... Ojoj

Sv: Timrå IK - HV71 2019-03-12
Kerstin_k: Hela laget osar av självförtroende,laganda,en tro på vad man gör o känsla för märket på bröstet plus att man vill vara kvar i hockeyns finrum!!!!!😎

Sv: Timrå IK - HV71 2019-03-12
Kerstin_k: Tänk er Wedins poängproduktion om han spelat 50 matcher istället för 32

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer