josha840: vi blir rejält misshandlade av domarna i den här matchen, jag hoppas att laget kan ta med sig dom positiva bitarna från det här även om vi förlorar.
Det här PP:et med Wedin i spetsen är tyvärr lättläst. Vi skiter i att ta backskott i bra lägen och låter Wedin skjuta dragskott från sarghörnen istället. Man kan ju förstå att man vill att Wedin ska ta avslut men det mååååååste ju komma skott från blå också!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer