josha840: Vi förtjänade dock inte att vinna som halva laget beter sig i slutet av 3:e. Hälften slutar kämpa och slumpar bort ett powerplay. Massor av riktigt usla pass. Hade varit skönt om det räckt med en femma.
Men rätt mycket bra att ta med sig. In med några trasiga spelare istället för de som vi vet inte håller så kan nog det här funka.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Massor av riktigt usla pass.
Hade varit skönt om det räckt med en femma.
Men rätt mycket bra att ta med sig. In med några trasiga spelare istället för de som vi vet inte håller så kan nog det här funka.