Inlägg: 1957440
Svarskommentarer
Sv: Mora IK - Timrå IK 2019-03-14
The great one: jag skiter i hur Svedberg positionerar sig i målet, han ska fan inte stå i kvalet. Det jag irriterar mig på är vårt skämt till backuppsättning. Tillåter man avslut därifrån mora får skjuta idag, då spelar det ingen roll vem som står i målet.
+ 2
Du har rätt i att försvarspelet har övrigt att önska idag, men du måste ju se själv att Svedberg glider ut på benskydden sittandes även. Hela målet är ju ledigt gång på gång.