Öndulat: Precis. Och älskar pressen media ständigt lägger på sina gullegrislag. Som "Bästa HA-laget" någonsin. Eller när Leksand värvar "supertyskar" 😂
mikenomad: ifjol skrev media att Timrå bara borde vika ner sig och ge plats åt leksand. Timrå hade ingen chans i ett kval ändå.
Är det något man lärt sig som timråsupporter är att då media skriver något negativt om oss är det bara att vänta på att motsatsen händer. Jag hade varit oändligt mer orolig om experterna skrev att Timrå fixar kvalet galant.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...