{4606}: Jadu, det är mycket "i den bästa av världar" i ditt resonemang. Magisk hemmapublik t.ex, hur ofta inträffar det? Och exakt hur mkt tror du det skrämmer AIK? Eller Oskarshamn som senast igår spöade AIK inför över 8000 hängivna fans?
+ 2