Svårt att säga. Men känns lite svagare än tidigare säsonger jag följt. Tycker dock att AIK är riktigt bra (bästa ha laget genom tiderna tror jag inte), det är dock förvånade att se de i kvalet, har inte visat upp mycket av spelet de hade i serien och ledde till att dom vann den. Är det det mentala att dom bara ska städa av detta, samt skriverierna om kris ekonomiskt som spelar in?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Svårt att säga. Men känns lite svagare än tidigare säsonger jag följt. Tycker dock att AIK är riktigt bra (bästa ha laget genom tiderna tror jag inte), det är dock förvånade att se de i kvalet, har inte visat upp mycket av spelet de hade i serien och ledde till att dom vann den. Är det det mentala att dom bara ska städa av detta, samt skriverierna om kris ekonomiskt som spelar in?