Där kopierade RIFALK... Brattström.. Svedberg.. Marko.. Våra tre målvakter har gjort samma misstag under säsongen!! Så tråkigt att matcher ska avgöras så här!!! Tycker synd om Oskarshamn... Men ny match på tisdag!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Brattström..
Svedberg..
Marko..
Våra tre målvakter har gjort samma misstag under säsongen!!
Så tråkigt att matcher ska avgöras så här!!!
Tycker synd om Oskarshamn...
Men ny match på tisdag!!