1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1958668

Sv: Apropå nånting...
Modano: Du har ingen aning om hur AIK och IKO står sig mot TIK. De har spelat mot allsvenskt motstånd hela säsongen, medan Timrå spelat mot SHL-motstånd. En jävla skillnad. Så lägg ner din attityd. Det är en jävligt stor skillnad på spelare från SHL och Allsvenskan.
Titta bara på Torp. Efter att ha varit Timrå sämsta back i SHL hela säsongen 2012 blir han plötsligt en gigant i Kvalserien, eftersom han får några extra tiondelar på sig att fatta beslut. Han blir värvad till Modo och blir återigen en sopa i SHL.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{8629}: finns många exempel. Kolla Drugge, han var en stabil och spelskicklig back i Västervik som man absolut hade kunnat tänka sig ha i laget. Klappkass i SHL. Kolla Zetterberg som kom från Västerås. Jäklar vilket skott han hade och han såg riktigt lovande ut. Klappkass i SHL. Helt ok igen nu i allsvenskan.

Sv: Apropå nånting...
{8629}: Haha va svamla du för skit och ändå åker ett lag i snitt ur varje år inte fan ska du inbilla mig att ett jumbolag leker hem en serie mot ETTAN i Allsvenskan. Kolla upp statistiken du så kanske du hajar hur det vart sista åren by tänk bara från dig

Sv: Apropå nånting...
{8629}: Word!

Sv: Apropå nånting...
håller med...avsevärt högre tempo i shl
håller timrå det tempot..så blir de bra 👍

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer