Öndulat: Precis. Jag är relativt lugn inför kvalet. Jag tror faktiskt att det kommer bli en relativt enkel historia. Därmed inte sagt att jag tänker kolla på matcherna. För det har jag inte nerver till.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag tror faktiskt att det kommer bli en relativt enkel historia. Därmed inte sagt att jag tänker kolla på matcherna. För det har jag inte nerver till.