{4606}: Jag tycker du är naiv och saknar ödmjukhet. Men jag uppskattar ditt tydliga ställningstagande, du är allt annat än en kappvändare. Missta däremot inte rakt av det kritiska bemötandet av dina åsikter för att man är kränkt el förolämpad.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Missta däremot inte rakt av det kritiska bemötandet av dina åsikter för att man är kränkt el förolämpad.